MARKA SUPLEMENTÓW DIETY
FERTINEA
Na rynku suplementów diety dla kobiet starających się o dziecko istnieję mnóstwo specyfików. Jednakże ich skład nie jest kompleksowy. Z tym problemem zgłosił się do mnie właściciel, który miał idee na stworzenie unikalnego zestawu dla kobiet mające problemy z zajściem w ciążę. Klient miał już opracowane składniki, jednakże brakowało mu całej otoczki marki. Nazwy, logo, opakowań i innych materiałów reklamowych. Z tym zagadnieniem zgłosił się do mnie. Pierwszym etapem prac było przystąpienie do opracowania briefu. Jaka jest strategia marki, co ją wyróżnia, jaką ma konkurecję? Po przeprowadzonym briefie następuje zakreślenie założeń projektowych. W tej marce głównym atutem była naturalność i kompleksowość. Te cechy należało zoobrazować.
NAZWA I LOGO:
Wybór nazwy dla nowej marki jest bardzo istotny, jednakże wymagający. Jak przedstawić cechy
nowej marki, aby jej nazwa była dobrze odbierana?
W przypadku tej marki założeniami do stworzenie nazwy były takie cechy jak:
1. Kobiecy charakter – nazwa powinna być miękka i miła dla ucha
2. Wskazanie na medyczny aspekt
3. Bezpieczeństwo i opieka
a
NAZWA I LOGO: INSPIRACJE
Inspiracją do nazwy stała się nordycka bogini płodności Freja. Słowo zostało zmodyfikowane do Fertina.
Znak graficzny oparty na symbolice kwiatu i interpretacji zapylenia adekwatne do zapłodnienia kobiety.
Pręciki kwiatów zastąpione kształtem plemników kierujące się w strone komórki jajowej.
OPAKOWANIA
W projektach opakowań przeważa biel z połączeniem intensywnych kolorów.
W skład zestawy wchodzą cztery opakowania, które wymagały różnych ilustracji w zależności od zawartości.
BROSZURA
Projekt publikacji dołączany do zestawu. Książeczka zawiera szczegółowe informacje
dotyczące produktów i porady dla przyszłych mam.
0 comments
Write a comment