Manual techniczny Corotop
Projekt manuala technicznego dla firmy Corotop. Folder A4 z objaśnieniami instrukcjami dla dekarzy.
– logo
– opakowanie
– księga znaku
– wzory postów na social media
Rebranding salonu kosmetycznego PETIT RETREAT.
Celem było uzyskanie efektu prestigu z nutką naturalności.
Zakres prac:
– logo
– wizytówka
– ulotka
Identyfikacja wizualna restauracji Pod Wiązem
W skład projektu wchodziło przeprojektowanie logo, stworzenie materiałów drukowanych
(wizytówki, zaproszenia,teczki i menu) i zaprojektowanie strony internetowej.
Identyfikacja wizualna kliniki medycznej HolsaMED
Kompleksowy projekty w którym zostały stworzone takie materiały jak logo, wizytówki,
elementy dekoracyjne w przestrzeni kliniki i strona internetowa.
Identyfikacja wizualna kliniki medycyny estetycznej Say WOW!
W skład projektu wchodziło zaprojektowanie strony internetowej, folderów, wizytówek, kart pacjenta i billboardów
Głównym motywem w linii graficznej stał się skos zaczerpnięty z budowy logo zaprojektowanego przez przez Martynę Pawlik
Na rynku suplementów diety dla kobiet starających się o dziecko istnieję mnóstwo specyfików. Jednakże ich skład nie jest kompleksowy. Z tym problemem zgłosił się do mnie właściciel, który miał idee na stworzenie unikalnego zestawu dla kobiet mające problemy z zajściem w ciążę. Klient miał już opracowane składniki, jednakże brakowało mu całej otoczki marki. Nazwy, logo, opakowań i innych materiałów reklamowych. Z tym zagadnieniem zgłosił się do mnie. Pierwszym etapem prac było przystąpienie do opracowania briefu. Jaka jest strategia marki, co ją wyróżnia, jaką ma konkurecję? Po przeprowadzonym briefie następuje zakreślenie założeń projektowych. W tej marce głównym atutem była naturalność i kompleksowość. Te cechy należało zoobrazować.
W przypadku tej marki założeniami do stworzenie nazwy były takie cechy jak:
1. Kobiecy charakter – nazwa powinna być miękka i miła dla ucha
2. Wskazanie na medyczny aspekt
3. Bezpieczeństwo i opieka
a
Inspiracją do nazwy stała się nordycka bogini płodności Freja. Słowo zostało zmodyfikowane do Fertina.
Znak graficzny oparty na symbolice kwiatu i interpretacji zapylenia adekwatne do zapłodnienia kobiety.
Pręciki kwiatów zastąpione kształtem plemników kierujące się w strone komórki jajowej.
W projektach opakowań przeważa biel z połączeniem intensywnych kolorów.
W skład zestawy wchodzą cztery opakowania, które wymagały różnych ilustracji w zależności od zawartości.
Projekt publikacji dołączany do zestawu. Książeczka zawiera szczegółowe informacje
dotyczące produktów i porady dla przyszłych mam.
Logo i projekty graficzne dla marki odzieżowej „Na Zawsze”.
Inspiracją do stworzenia logotypu był znak nieskończoności,
nawiązując tym samym do nazwy marki. Prosty i minimalistczny
wygląd wpasujący się w trendy marek odzieżowych
Na zlecenie agencji reklamowej Punkt Krytyczny
Marka food trucków serwująca dania z jajek. W założeniach projektowych brand miał nawiązywać do produktów „Kurki wolnej”. Marki sprzedająca jajka w dość niestadardowej i swobodnej komunikacji wizualnej. W zakres prac wchodziły naiming, logo i elementy graficzne takie jak menu, opakownia i oklejanie food trucka.
Kura jest wolna i wyzwolona. Jeździ swoim Food Trackiem po całej Polsce. Tu coś zobaczy, tam pozna nowych ludzi. Ma styl życia taki jak……. hipis. Peace & Love moża rzecz. W swoim Food Trucku nawiązuje do lat 60-70 i stylizuje swój Food Truck na jeden symboli tamtych czasów – legendarnego Volkswagena. Jednakże podróżując po całym kraju nie zapomina o swoich korzeniach, dlatego w typowo hipistowski design przemyca motywy ludowe.
W tworzeniu elementów i układów inspiracja elemententami architektonicznymi budynku (złote trójkąty).
Całość projektu utrzymana w minimalistycznej formie i kolorystyce.